poniedziałek, 26 sierpnia 2013



Kombinezon zwłaszcza w  lecie sprawdza się znacznie lepiej niż sukienka. Wykonany z lekkich, przewiewnych tkanin wygląda równie uroczo, jednocześnie zapewniając dużo większą swobodę ruchów i wygodę.
Przyda się na wakacjach, kiedy walizka ma ograniczoną pojemność. Bo kombinezon jest strojem kompletnym. Nie wymaga tworzenia skomplikowanych zestawów ani ogromnej liczby akcesoriów.
Fason kombinezonu zależy od tego, co chcemy wyeksponować. Zgrabne nogi będą wyglądały doskonale w kombinezonie z krótkimi nogawkami. Zebrany w pasie gumką albo paskiem podkreśli talię.



 

\





Kombinezon: Troll
Gladiatorki: http://allegro.pl/buty-czarne-sandalki-sandaly-gladiatorki-suwak-r38-i3430580079.html


57 komentarzy:

  1. myślałam że to sukienka :D ślicznie wyglądasz. bardzo fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez myślałam, że to sukienka, extra ;)) zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszym dwóch zdjęciach wygląda jak sukienka :) i już chciałam napisać, że chciałabym też taką mieć ale do kombinezonów jakoś nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą kokardkę z tyłu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny <3
    i ten tył ojoj *0*

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny kombinezon, ma super wycięcie na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja póki co to mam dwa :)) i jestem bardzo zadowolona :)) ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jak ładnie *.* <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ten kombinezon ;-))))

    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kombinezon, ale moim zdaniem kolor butów powinien być w jego odcieniu, bo strasznie wszystko przeciążają swoim czarnym jak smoła kolorem :)

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  12. SLICZNIE :d
    Zapraszam do mnie organizuję konkurs ;3
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. butki jedynie bym zmieniła, ze względu na ich kolor :) kombinezon bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz :)
    Obserwuję!
    meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny kombinezon ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kombinezon, sama chciałam kupić sobie taki tylko neonowy kiedyś w Chorwacji, ale w końcu zrezygnowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przymierzyłam z czystej ciekawości, gdyż wcześniej nie byłam przekonana, jednak podczas założenia go na siebie nie mogłam się oprzeć :)

      Usuń
  17. Taki chętnie bym zobaczyła w mojej szafie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kombinezon :)
    Ja kupiłam spódnicę z identycznym printem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kombinezon !!!
    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie przepadam za kombinezonami ale Twój jest świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kombinezonów nie noszę, bo figura nie ta, ale Twój jest świetny i wyglądasz w nim rewelacyjnie :3
    Pozdrawiam <3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, kombinezon jest fantastyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kombinezon bardzo oryginalny, super!

    OdpowiedzUsuń
  24. od dawna szukam idealnego kombinezonu

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kombinezon, rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz ślicznie, ładne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taaak, lato to najlepsza pora by nosić kombinezony! :)
    Ten Twój jest mega śliczny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam kombinezony!
    Twój jest cudny:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń